マーケティングにおける生産国とその国のイメージに関する研究 : アジアにおける4ヵ国の比較
Bibliographic Information
- Other Title
-
- マーケティング ニ オケル セイサンコク ト ソノ クニ ノ イメージ ニ カンスル ケンキュウ : アジア ニ オケル 4カコク ノ ヒカク
- Manufacturing Countries and the Country Images in Marketing : Comparison of Four Countries in Asia
Search this article
Journal
-
- 商学論纂 = The journal of commerce / 中央大学商学研究会 編
-
商学論纂 = The journal of commerce / 中央大学商学研究会 編 54 (1・2), 79-112, 2012-12
八王子 : 中央大学商学研究会 ; 1960-
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833245334144
-
- NII Article ID
- 110009557382
-
- NII Book ID
- AN00114153
-
- ISSN
- 02867702
-
- NDL BIB ID
- 024177475
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD11(経済--経済学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles