- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
東京ディズニーリゾートの経営戦略--心からのもてなしをするための人材戦略
Bibliographic Information
- Other Title
-
- トウキョウ ディズニー リゾート ノ ケイエイ センリャク ココロ カラ ノ モテナシ オ スル タメ ノ ジンザイ センリャク
- 〔中央大学〕企業研究所公開講演会記録 顧客満足の実現--歴史と実践から学ぶ〔含 閉会の挨拶〕
- チュウオウ ダイガク キギョウ ケンキュウショ コウカイ コウエンカイ キロク コキャク マンゾク ノ ジツゲン レキシ ト ジッセン カラ マナブ ガン ヘイカイ ノ アイサツ
Search this article
Journal
-
- 中央大学企業研究所研究活動年報 / 中央大学企業研究所 編
-
中央大学企業研究所研究活動年報 / 中央大学企業研究所 編 2002年度 20-40, 2002
八王子 : 中央大学企業研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833258307968
-
- NII Article ID
- 40006141884
-
- NII Book ID
- AA11805675
-
- ISSN
- 13479822
-
- NDL BIB ID
- 6899458
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD23(経済--企業・経営)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles