S-HTPP法を用いた「描画後の対話」に関する健常者の事例研究
Bibliographic Information
- Other Title
-
- S-HTPPホウ オ モチイタ 「 ビョウガ ゴ ノ タイワ 」 ニ カンスル ケンジョウシャ ノ ジレイ ケンキュウ
- Case study of "dialogue after drawing" using the S-HTPP
Search this article
Journal
-
- 上越教育大学心理教育相談研究 = Journal of Joetsu clinical psychology and counseling
-
上越教育大学心理教育相談研究 = Journal of Joetsu clinical psychology and counseling 16 11-22, 2017-03
上越 : 上越教育大学心理教育相談室
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833283194368
-
- NII Article ID
- 40021172499
-
- NII Book ID
- AA11658184
-
- ISSN
- 13469584
-
- NDL BIB ID
- 028131775
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles