Knowledge Discovery from Consumer Behavior in an Alcohol Market by Using Graph Mining Technique--An Example of Using an Active Mining Process for a Typical Business Application
書誌事項
- タイトル別名
-
- Knowledge Discovery from Consumer Behavior in an Alcohol Market by Using Graph Mining Technique An Example of Using an Active Mining Process for a Typical Business Application
- Joint Workshop of Vietnamese Society of AI, SIGKBS-JSAI, ICS-IPSJ and IEICE-SIGAI On Active Mining Web Data Mining
- Joint Workshop of Vietnamese Society of AI SIGKBS JSAI ICS IPSJ and IEICE SIGAI On Active Mining Web Data Mining
この論文をさがす
収録刊行物
-
- 電子情報通信学会技術研究報告 = IEICE technical report : 信学技報
-
電子情報通信学会技術研究報告 = IEICE technical report : 信学技報 104 (486), 21-26, 2004-12-05
東京 : 電子情報通信学会
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833345765760
-
- NII論文ID
- 110003205577
-
- NII書誌ID
- AA1123312X
-
- ISSN
- 09135685
-
- NDL書誌ID
- 7222554
-
- 本文言語コード
- en
-
- NDL 雑誌分類
-
- ZN33(科学技術--電気工学・電気機械工業--電子工学・電気通信)
-
- データソース種別
-
- NDL
- CiNii Articles