なぜ多様で良質なオリジナルの同人ゲームが日本で開発されるのか?--ゲーム内容に影響を与える3つの社会的条件
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ナゼ タヨウ デ リョウシツ ナ オリジナル ノ ドウジン ゲーム ガ ニホン デ カイハツ サレル ノ カ ゲーム ナイヨウ ニ エイキョウ オ アタエル ミッツ ノ シャカイテキ ジョウケン
- Why are many original high-quality doujin games are developed in Japan?: three social conditions giving influences to contents of doujin games
- 特集 インディーズゲーム
- トクシュウ インディーズゲーム
Search this article
Journal
-
- デジタルゲーム学研究 = Journal of digital games research / 日本デジタルゲーム学会 編
-
デジタルゲーム学研究 = Journal of digital games research / 日本デジタルゲーム学会 編 5 (1), 65-78, 2011
東京 : 日本デジタルゲーム学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833478119424
-
- NII Article ID
- 40019043567
-
- NII Book ID
- AA12379051
-
- ISSN
- 18820913
-
- NDL BIB ID
- 11287393
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZK13(芸術--趣味・娯楽)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles