哲学教育における自己評価のあり方を探る : 子どもの対話と記述の関係の分析から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- テツガク キョウイク ニ オケル ジコ ヒョウカ ノ アリカタ オ サグル : コドモ ノ タイワ ト キジュツ ノ カンケイ ノ ブンセキ カラ
- Exploring Self-Evaluation in Philosophy Education : Analysis of the Relationship between Children's Dialog and Descriptions
Search this article
Journal
-
- 社会科研究 = Journal of educational research on social studies / 全国社会科教育学会 編
-
社会科研究 = Journal of educational research on social studies / 全国社会科教育学会 編 (90), 13-24, 2019-03
[東広島] : 全国社会科教育学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833631170816
-
- NII Article ID
- 40021932995
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 029771449
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles