子どもを中心に据えた授業研究を通した教師の力量形成過程に関する研究 : 富山市立堀川小学校政二亮介のライフヒストリー的アプローチ
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コドモ オ チュウシン ニ スエタ ジュギョウ ケンキュウ オ トオシタ キョウシ ノ リキリョウ ケイセイ カテイ ニ カンスル ケンキュウ : トヤマ シリツ ホリカワ ショウガッコウセイ ニ リョウスケ ノ ライフヒストリーテキ アプローチ
- The Formation Process of Teacher Competency Through Student-Centered Lesson Studies : A Life History Approach to Masani Ryosuke at Horikawa Elementary School in Toyama
Search this article
Journal
-
- 社会科教育研究 = The Journal of social studies / 日本社会科教育学会 編
-
社会科教育研究 = The Journal of social studies / 日本社会科教育学会 編 (138), 27-38, 2019
つくば : 日本社会科教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833735287296
-
- NII Article ID
- 40022122558
-
- NII Book ID
- AN00109346
-
- ISSN
- 09158154
-
- NDL BIB ID
- 030187557
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles