学習障害のある小学生への計算方法の記憶に関する指導--DN-CAS・WISCを含むアセスメントを通じて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ガクシュウ ショウガイ ノ アル ショウガクセイ エ ノ ケイサン ホウホウ ノ キオク ニ カンスル シドウ DN CAS WISC オ フクム アセスメント オ ツウジテ
- DN-CAS-based intervention to a student with Mathematical Disabilities (LD): double-digit multiplication by manual calculation
Search this article
Journal
-
- 教育実践総合センター紀要 = Bulletin of Center for Research in Education and Human Development, Faculty of Education and Welfare Science, Oita University / 大分大学教育福祉科学部附属教育実践総合センター 編
-
教育実践総合センター紀要 = Bulletin of Center for Research in Education and Human Development, Faculty of Education and Welfare Science, Oita University / 大分大学教育福祉科学部附属教育実践総合センター 編 (27), 39-46, 2009
[大分] : 大分大学教育福祉科学部附属教育実践総合センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833737021952
-
- NII Article ID
- 40017114919
-
- NII Book ID
- AA11806893
-
- ISSN
- 13485881
-
- NDL BIB ID
- 10684296
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles