商品広告と古典的条件づけ--研究展望(2)
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショウヒン コウコク ト コテンテキ ジョウケンズケ ケンキュウ テンボウ 2
- Brand advertising and classical conditioning: a research review (2)
Search this article
Journal
-
- 行動科学 = Behavioral science research / 日本行動科学学会編集委員会 編
-
行動科学 = Behavioral science research / 日本行動科学学会編集委員会 編 45 (2), 27-36, 2006-12
[東広島] : 日本行動科学学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833905219584
-
- NII Article ID
- 40016312191
-
- NII Book ID
- AN10555745
-
- ISSN
- 09197435
-
- NDL BIB ID
- 9695286
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles