小学校理科における実感を伴う理解を図るための提案--3年生「チョウ」の指導を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショウガッコウ リカ ニ オケル ジッカン オ トモナウ リカイ オ ハカル タメノ テイアン 3ネンセイ チョウ ノ シドウ オ トオシテ
- Some suggestions about understanding with a sense of reality at the elementary school: through the teaching of "the growth of butterfly" in the third grade
Search this article
Journal
-
- 大阪成蹊短期大学研究紀要 = Bulletin of Osaka Seikei College / 大阪成蹊短期大学研究紀要編集委員会 編
-
大阪成蹊短期大学研究紀要 = Bulletin of Osaka Seikei College / 大阪成蹊短期大学研究紀要編集委員会 編 (7), 33-47, 2010
大阪 : 大阪成蹊短期大学研究紀要編集委員会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833929180928
-
- NII Article ID
- 40017187696
-
- NII Book ID
- AA11968239
-
- ISSN
- 13489380
-
- NDL BIB ID
- 10743324
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles