フォロワーシップの発揮と成果の検証
Bibliographic Information
- Other Title
-
- フォロワーシップ ノ ハッキ ト セイカ ノ ケンショウ
- An Empirical Study of the Relationship between Followership and Results in Japanese Companies
Search this article
Journal
-
- 経営教育研究 = Management development : 日本マネジメント学会誌 / 日本マネジメント学会機関誌委員会 編
-
経営教育研究 = Management development : 日本マネジメント学会誌 / 日本マネジメント学会機関誌委員会 編 18 (2), 41-50, 2015-07
東京 : 日本マネジメント学会機関誌委員会 ; 1998-
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853834098661504
-
- NII Article ID
- 110010000141
-
- NII Book ID
- AA12381009
-
- NDL BIB ID
- 026761793
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles