- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ヘンシュウチョウ インタビュー タマツカ ゲンイチ シ ファーストリテイリング シャチョウ ケン COO ハンテン コウセイ ノ キ ワ ジュクシタ
- 編集長インタビュー 人物:玉塚 元一 氏[ファーストリテイリング社長兼COO] 反転攻勢の機は熟した
Search this article
Description
問 2004年2月中間期の決算では、既存店売上高が前年同期比で2.3%増を記録、3年ぶりに上期の売上高が前年同期を上回りました。客数も単価も回復基調にあります。いったい「ユニクロ」は何が変わったのですか。 答 原点に戻ってやり直したということです。2000年10月頃からフリースがヒットして、わずか2年間で売上高が1000億円から4000億円に急成長しました。
Journal
-
- 日経ビジネス = Nikkei business
-
日経ビジネス = Nikkei business (1236), 70-73, 2004-04-05
東京 : 日経BP
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853834315334528
-
- NII Article ID
- 40006145625
-
- NII Book ID
- AN00360444
-
- ISSN
- 00290491
-
- NDL BIB ID
- 6901363
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- Nikkei BP
- CiNii Articles