デジタル技術による流通変容をどう捉えるか
Bibliographic Information
- Other Title
-
- デジタル ギジュツ ニ ヨル リュウツウ ヘンヨウ オ ドウ トラエル カ
- How is Japanese Marketing System Changing in the Age of Digital Transformation
- 第33回全国大会統一論題 : 「AI時代の流通イノベーション」基調報告
- ダイ33カイ ゼンコク タイカイ トウイツ ロンダイ : 「 AI ジダイ ノ リュウツウ イノベーション 」 キチョウ ホウコク
Search this article
Journal
-
- 流通 : 日本流通学会誌 = Distribution studies : the journal of Japan Society for Distributive Sciences (JSDS) / 日本流通学会 編
-
流通 : 日本流通学会誌 = Distribution studies : the journal of Japan Society for Distributive Sciences (JSDS) / 日本流通学会 編 (46), 69-78, 2020-07
名寄 : 日本流通学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853834485520000
-
- NII Article ID
- 40022302600
-
- NII Book ID
- AN10154926
-
- ISSN
- 09149937
-
- NDL BIB ID
- 030551797
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles