Critical Marketing : A Retail Based Perspective
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 第25回全国大会特別セッション「クリティカル・マーケティング研究」
- ダイ25カイ ゼンコク タイカイ トクベツ セッション 「 クリティカル ・ マーケティング ケンキュウ 」
Search this article
Journal
-
- 流通 : 日本流通学会誌 = Distribution studies : the journal of Japan Society for Distributive Sciences (JSDS) / 日本流通学会 編
-
流通 : 日本流通学会誌 = Distribution studies : the journal of Japan Society for Distributive Sciences (JSDS) / 日本流通学会 編 (31), 23-35, 2012-12
名寄 : 日本流通学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853834485561728
-
- NII Article ID
- 40019536910
-
- NII Book ID
- AN10154926
-
- ISSN
- 09149937
-
- NDL BIB ID
- 024177395
-
- Text Lang
- en
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles