A Study on Peer Learning Classes Centered on Career Support Education: Comparison between Synchronous Online Education using Microsoft Teams and Face-to-face Education
Bibliographic Information
- Other Title
-
- キャリア支援教育を軸としたピア・ラーニング授業の構築 -Microsoft Teamsを活用した同期型オンライン教育と対面教育の比較を通して-
- キャリア シエン キョウイク オ ジク ト シタ ピア ・ ラーニング ジュギョウ ノ コウチク : Microsoft Teams オ カツヨウ シタ ドウキガタ オンライン キョウイク ト タイメン キョウイク ノ ヒカク オ トオシテ
Search this article
Abstract
application/PDF
Journal
-
- Journal of International Student Education
-
Journal of International Student Education (14), 31-45, 2021-03
高知大学国際連携推進センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050863241233705216
-
- NII Article ID
- 40022556115
-
- NII Book ID
- AA1257548X
-
- HANDLE
- 10126/0002000227
-
- NDL BIB ID
- 031434607
-
- ISSN
- 21870284
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN