スポーツ消費経験における感動の評価
Bibliographic Information
- Other Title
-
- スポーツ ショウヒ ケイケン ニ オケル カンドウ ノ ヒョウカ
- The Evaluation of Customer Delight in Sport Consumption Experience
- 特集 感性商品研究の最前線
- トクシュウ カンセイ ショウヒン ケンキュウ ノ サイゼンセン
Search this article
Journal
-
- 感性工学 = Journal of Japan Society of Kansei Engineering
-
感性工学 = Journal of Japan Society of Kansei Engineering 16 (3), 140-146, 2018-09
東京 : 日本感性工学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853834691468928
-
- NII Article ID
- 40021708364
-
- NII Book ID
- AA12442001
-
- ISSN
- 18828930
-
- NDL BIB ID
- 029314251
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZM5(科学技術--科学技術一般--工学・工業)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles