消費者が百貨店に求める社会的責任--CSRにおける防災活動の位置づけ
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショウヒシャ ガ ヒャッカテン ニ モトメル シャカイテキ セキニン CSR ニ オケル ボウサイ カツドウ ノ イチズケ
- Social responsibilities of department stores from the consuming public point of view: positioning of disaster mitigation activity in the corporate social responsibility
Search this article
Description
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- 地域安全学会論文集
-
地域安全学会論文集 (11), 339-346, 2009-11
東京 : 地域安全学会事務局
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853834692363136
-
- NII Article ID
- 110009484130
-
- NII Book ID
- AA11542656
-
- ISSN
- 13452088
-
- NDL BIB ID
- 10497503
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZN5(科学技術--建設工学・建設業--都市工学・衛生工学)
-
- Data Source
-
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles