デザインマネジメントと「感性価値創造」の企業戦略への組み込み
Bibliographic Information
- Other Title
-
- デザイン マネジメント ト カンセイ カチ ソウゾウ ノ キギョウ センリャク エノ クミコミ
- Application of design management and sense value creation to business strategy
- 特集 感性価値創造
- トクシュウ カンセイ カチ ソウゾウ
Search this article
Journal
-
- 感性工学 = Journal of Japan Society of Kansei Engineering
-
感性工学 = Journal of Japan Society of Kansei Engineering 7 (3), 420-424, 2008-03
東京 : 日本感性工学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853834698430720
-
- NII Article ID
- 40015988436
-
- NII Book ID
- AA12442001
-
- ISSN
- 18828930
-
- NDL BIB ID
- 9467924
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZM5(科学技術--科学技術一般--工学・工業)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles