特別な支援が必要な生徒が多く在籍する高校での数学指導に関する調査研究 : 対話型アクティブ・ラーニングによる支援の現状と課題
Bibliographic Information
- Other Title
-
- トクベツ ナ シエン ガ ヒツヨウ ナ セイト ガ オオク ザイセキ スル コウコウ デ ノ スウガク シドウ ニ カンスル チョウサ ケンキュウ : タイワガタ アクティブ ・ ラーニング ニ ヨル シエン ノ ゲンジョウ ト カダイ
- Research on Mathematical Guidance in High School for Students with Special Needs : The current situation and issues with support through interactive learning
Search this article
Journal
-
- 岩手大学教育学部研究年報 = The annual report of the Faculty of Education, Iwate University
-
岩手大学教育学部研究年報 = The annual report of the Faculty of Education, Iwate University 78 1-21, 2018
盛岡 : 岩手大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853835076019584
-
- NII Article ID
- 40021941579
-
- NII Book ID
- AN00017940
-
- ISSN
- 03677370
-
- NDL BIB ID
- 029788639
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles