コーズ・リレイテッド・マーケティングの定義に関する一考察 : 企業と公益活動との新しい調和を目指して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コーズ ・ リレイテッド ・ マーケティング ノ テイギ ニ カンスル イチ コウサツ : キギョウ ト コウエキ カツドウ ト ノ アタラシイ チョウワ オ メザシテ
- Reflections on the Definition of the Cause-Related Marketing : Finding A New Harmony between Companies and Causes
- 特集 企業と公益
- トクシュウ キギョウ ト コウエキ
Search this article
Journal
-
- 公益学研究 = Journal of koeki studies / 日本公益学会 編
-
公益学研究 = Journal of koeki studies / 日本公益学会 編 1 (1), 9-16, 2001
酒田 : 日本公益学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520854805026472320
-
- NII Article ID
- 40021114239
-
- NII Book ID
- AA11579022
-
- ISSN
- 18812880
-
- NDL BIB ID
- 028009013
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE1(社会・労働--社会科学・社会思想・社会学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles