「藤田-黒崎論争」を展開する : 教育行政=学校組織のエスノメソドロジーにむけて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「 フジタ-クロサキ ロンソウ 」 オ テンカイ スル : キョウイク ギョウセイ=ガッコウ ソシキ ノ エスノメソドロジー ニ ムケテ
- The Fujita/Kurosaki Debate Revisited : Toward an Ethnomethodological Approach to 'Face-Work' in Educational Organizations and their Institutional Environments
- 公教育を問い直す
- コウ キョウイク オ トイ ナオス
Search this article
Journal
-
- 教育学年報
-
教育学年報 (14), 223-245, 2023-08
横浜 : 世織書房
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520860454242699520
-
- NII Book ID
- AN10396222
-
- ISSN
- 13437097
-
- NDL BIB ID
- 033043069
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- KAKEN