日本における社会科教育研究の動向(2022年度) : 社会科教育研究が根ざす多様な科学観に基づく分類の開発
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ニホン ニ オケル シャカイカ キョウイク ケンキュウ ノ ドウコウ(2022ネンド) : シャカイカ キョウイク ケンキュウガネザスタヨウ ナ カガクカン ニ モトズク ブンルイ ノ カイハツ
- Trends in Social Studies Education Research in Japan (2022) : Development of a Typology of Social Studies Education Research based on Various Scientific Perspectives
Search this article
Journal
-
- 社会科教育研究 = The Journal of social studies / 日本社会科教育学会 編
-
社会科教育研究 = The Journal of social studies / 日本社会科教育学会 編 (149), 61-73, 2023
つくば : 日本社会科教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520860764343264512
-
- NII Book ID
- AN00109346
-
- ISSN
- 09158154
-
- NDL BIB ID
- 033095767
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search