初級第二言語学習者の話すことに関する「即興性」の理論的考察 : 注意資源の配分の問題と母語の介入の問題に焦点を当てて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショキュウ ダイニゴンゴ ガクシュウシャ ノ ハナス コトニ カンスル 「 ソッキョウセイ 」 ノ リロンテキ コウサツ : チュウイ シゲン ノ ハイブン ノ モンダイ ト ボゴ ノ カイニュウ ノ モンダイ ニ ショウテン オ アテテ
- A Theoretical Study on 'Improvisation' in Speaking for Novice L2 Learners : Focusing on the Issues of Allocation of Attentional Resources and L1 Intervention
Search this article
Journal
-
- 日本教科教育学会誌 = The bulletin of Japanese curriculum research and development
-
日本教科教育学会誌 = The bulletin of Japanese curriculum research and development 47 (1), 1-15, 2024
東広島 : 日本教科教育学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520863893493693824
-
- NII Book ID
- AN00247430
-
- ISSN
- 02880334
-
- NDL BIB ID
- 033603139
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search