スウェーデンにおける障害児学校の位置づけと機能--障害者権利条約とインクルーシブ教育の動向を踏まえて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- スウェーデン ニ オケル ショウガイジ ガッコウ ノ イチズケ ト キノウ ショウガイシャ ケンリ ジョウヤク ト インクルーシブ キョウイク ノ ドウコウ オ フマエテ
- Functions of special schools for children with disabilities in Sweden: trends in adapting to the Convention on the Rights of Persons with Disabilities and inclusive education
- 特集 障害者権利条約とインクルーシブ教育の動向
- トクシュウ ショウガイシャ ケンリ ジョウヤク ト インクルーシブ キョウイク ノ ドウコウ
Search this article
Journal
-
- 障害者問題研究 = Japanese journal on the issues of persons with disabilities / 障害者問題研究編集委員会 編
-
障害者問題研究 = Japanese journal on the issues of persons with disabilities / 障害者問題研究編集委員会 編 39 (1), 20-27, 2011-05
東京 : 全国障害者問題研究会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1521699229794262144
-
- NII Article ID
- 110008428970
-
- NII Book ID
- AN10413004
-
- ISSN
- 03884155
-
- NDL BIB ID
- 11136012
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE5(社会・労働--社会問題・社会保障)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles