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自動車広告キャッチフレーズにおける日中の比較研究--「送り手広告」と「受け手広告」という視点からの実態について
Bibliographic Information
- Other Title
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- ジドウシャ コウコク キャッチフレーズ ニ オケル ニッチュウ ノ ヒカク ケンキュウ オクリテ コウコク ト ウケテ コウコク ト イウ シテン カラノ ジッタイ ニ ツイテ
- A comparative study on "catch-copies" of automobile advertisements in China and Japan
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Journal
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- 日中言語対照研究論集 = Comparative studies in Japanese and Chinese / 日中言語対照研究会 編
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日中言語対照研究論集 = Comparative studies in Japanese and Chinese / 日中言語対照研究会 編 (10), 171-182, 2008-05
東松山 : 日中言語対照研究会 ; 1999-
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1521699229964610048
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- NII Article ID
- 40016159247
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- NII Book ID
- AA11405724
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- ISSN
- 13448951
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- NDL BIB ID
- 9579305
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZK22(言語・文学--日本語・日本文学)
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- Data Source
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- NDL Search
- CiNii Articles