教職科目「幼児、児童及び生徒の心身の発達及び学習の過程(障害のある幼児、児童及び生徒の心身の発達及び学習の過程を含む。)」のシラバスの検討
Bibliographic Information
- Other Title
-
- キョウショク カモク 「 ヨウジ 、 ジドウ オヨビ セイト ノ シンシン ノ ハッタツ オヨビ ガクシュウ ノ カテイ(ショウガイ ノ アル ヨウジ 、 ジドウ オヨビ セイト ノ シンシン ノ ハッタツ オヨビ ガクシュウ ノ カテイ オ フクム 。)」 ノ シラバス ノ ケントウ
- A Consideration on Syllabus of Teaching Profession Subjects "Processes of Development and Learning in Students, Including Students with Disabilities"
Search this article
Journal
-
- ろう教育科学 : 聴覚障害児教育とその関連領域 = Soundless world : the Japanese journal of research on the deaf / ろう教育科学会 編
-
ろう教育科学 : 聴覚障害児教育とその関連領域 = Soundless world : the Japanese journal of research on the deaf / ろう教育科学会 編 57 (1), 1-10, 2015-07
柏原 : ろう教育科学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1521699230780785408
-
- NII Article ID
- 40020544893
-
- NII Book ID
- AN0025560X
-
- ISSN
- 02871548
-
- NDL BIB ID
- 026628634
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles