- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
多文化共生指向の日本語教育実習生による反対意見表明の変化--ティーチャー・コミュニティー構築の過程から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- タブンカ キョウセイ シコウ ノ ニホンゴ キョウイク ジッシュウセイ ニ ヨル ハンタイ イケン ヒョウメイ ノ ヘンカ ティーチャー コミュニティー コウチク ノ カテイ カラ
- Disagreement among native/non-native Japanese teachers oriented tomulticultural coexistence: the trajectory of their teacher community development
Search this article
Journal
-
- リテラシーズ : ことば・文化・社会の日本語教育へ = Literacies : teaching Japanese for language, culture and society / リテラシーズ研究会 編
-
リテラシーズ : ことば・文化・社会の日本語教育へ = Literacies : teaching Japanese for language, culture and society / リテラシーズ研究会 編 (3), 79-95, 2007
東京 : くろしお出版
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1521980705386302336
-
- NII Article ID
- 40015525315
-
- NII Book ID
- AA12035143
-
- ISSN
- 18802036
-
- NDL BIB ID
- 8855604
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles