- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
水口健次の、新世紀・新経営・新マーケティング戦略(3)酒は「S化」する!宝酒造は企業価値を向上させる--宝酒造(株)専務取締役 種類事業部門 本部長 後藤功
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ミズグチケンジ ノ シン セイキ シン ケイエイ シン マーケティング センリャク 3 サケ ワ Sカ スル タカラシュゾウ ワ キギョウ カチ オ コウジョウ サセル タカラシュゾウ カブ センム トリシマリヤク シュルイ ジギョウ ブモン ホンブチョウ ゴトウイサオ
Search this article
Description
資料形態 : テキストデータ プレーンテキスト
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > デジタル化資料 > 雑誌
Journal
-
- 2020 AIM
-
2020 AIM (187), 44-48, 2000-12
東京 : オフィス2020
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1521980706013355648
-
- NII Article ID
- 40004973571
-
- NII Book ID
- AN10544476
-
- NDL BIB ID
- 5599105
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles