- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
日本版DMOにおける観光地ブランディング : 「瀬戸内」「八ヶ岳」の事例と考察
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ニホンバン DMO ニ オケル カンコウチ ブランディング : 「 セトウチ 」 「 ヤツガタケ 」 ノ ジレイ ト コウサツ
Search this article
Journal
-
- 日経広告研究所報 / 日経広告研究所 [編]
-
日経広告研究所報 / 日経広告研究所 [編] 52 (2), 33-39, 2018
東京 : 日経広告研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1522262179842949120
-
- NII Article ID
- 40021538670
-
- NII Book ID
- AN00333849
-
- ISSN
- 03894916
-
- NDL BIB ID
- 028976230
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles