"融合"時代 放送メディアの課題と可能性(3)テレビの"広告力"の現在値--広告動向に見るテレビの構造変化
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ユウゴウ ジダイ ホウソウ メディア ノ カダイ ト カノウセイ 3 テレビ ノ コウコクリョク ノ ゲンザイ アタイ コウコク ドウコウ ニ ミル テレビ ノ コウゾウ ヘンカ
- Issues in and potentials of broadcasting media in an age of "convergence" (3) The present value of television's "advertising power": structural change of television in the light of advertising trend
Search this article
Journal
-
- 放送研究と調査 = The NHK monthly report on broadcast research / NHK放送文化研究所 編
-
放送研究と調査 = The NHK monthly report on broadcast research / NHK放送文化研究所 編 59 (8), 32-44, 2009-08
東京 : NHK出版
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1522262180056244480
-
- NII Article ID
- 110009846102
-
- NII Book ID
- AA11207753
-
- ISSN
- 02880008
-
- NDL BIB ID
- 10403012
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZU16(書誌・図書館・一般年鑑--ジャーナリズム--放送)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles