教育実践論文 共通言語が初級の多国籍集団の間に共創型対話は生まれたのか : 東南アジア5か国と日本人高校生によるプロジェクトワークの実践から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- キョウイク ジッセン ロンブン キョウツウ ゲンゴ ガ ショキュウ ノ タコクセキ シュウダン ノ アイダ ニ キョウソウガタ タイワ ワ ウマレタ ノ カ : トウナン アジア 5カコク ト ニホンジン コウコウセイ ニ ヨル プロジェクトワーク ノ ジッセン カラ
- Papers on Educational Practice : Whether Beginner Level Common Language Multinational Learners Group Could Make Inventive Dialogue : Practice of Project Work with 5 South East Asian Countries and Japanese High School Students
Search this article
Journal
-
- 国際交流基金日本語教育紀要 / 国際交流基金 編
-
国際交流基金日本語教育紀要 / 国際交流基金 編 (15), 7-22, 2019
東京 : 国際交流基金
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1522262180142814464
-
- NII Article ID
- 40021843414
-
- NII Book ID
- AA12014755
-
- ISSN
- 13495658
-
- NDL BIB ID
- 029581295
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZK22(言語・文学--日本語・日本文学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles