図の提示法が能力評価に及ぼす影響に関する一考察--中学国語読解テストを用いて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ズ ノ テイジホウ ガ ノウリョク ヒョウカ ニ オヨボス エイキョウ ニ カンスル イチ コウサツ チュウガク コクゴ ドッカイ テスト オ モチイテ
- The effects of variations in placing diagrams within items of a Japanese language reading test
Search this article
Journal
-
- 日本テスト学会誌 = Japanese journal for research on testing
-
日本テスト学会誌 = Japanese journal for research on testing 6 (1), 87-101, 2010-06
東京 : 日本テスト学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1522262180658213888
-
- NII Article ID
- 40017226792
-
- NII Book ID
- AA12190918
-
- ISSN
- 18809618
-
- NDL BIB ID
- 10772896
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles