- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
オケージョン認知の概念と広告効果測定への有用性(下)製品カテゴリー別分析による外的妥当性の確認
Bibliographic Information
- Other Title
-
- オケージョン ニンチ ノ ガイネン ト コウコク コウカ ソクテイ エ ノ ユウヨウセイ(シタ)セイヒン カテゴリー ベツ ブンセキ ニ ヨル ガイテキ ダトウセイ ノ カクニン
Search this article
Journal
-
- 日経広告研究所報 / 日経広告研究所 [編]
-
日経広告研究所報 / 日経広告研究所 [編] 52 (5), 14-18, 2018
東京 : 日経広告研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1522262180783500416
-
- NII Article ID
- 40021698199
-
- NII Book ID
- AN00333849
-
- ISSN
- 03894916
-
- NDL BIB ID
- 029295647
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles