提携研究機関誌からの論文紹介 The Advertising Research Foundation 『Journal of Advertising Research』より Revisiting the Relationship between Ad Frequency and Purchase Intentions : How Affect and Cognition Mediate Outcomes At Different Levels of Advertising Frequency
書誌事項
- タイトル別名
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- テイケイ ケンキュウ キカンシ カラ ノ ロンブン ショウカイ The Advertising Research Foundation 『 Journal of Advertising Research 』 ヨリ Revisiting the Relationship between Ad Frequency and Purchase Intentions : How Affect and Cognition Mediate Outcomes At Different Levels of Advertising Frequency
- フリークエンシーと購買意図の関係を再考する : 刺さる広告表現はフリークエンシーによって決まる?
- フリークエンシー ト コウバイ イト ノ カンケイ オ サイコウ スル : ササル コウコク ヒョウゲン ワ フリークエンシー ニ ヨッテ キマル?
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収録刊行物
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- 日経広告研究所報 / 日経広告研究所 [編]
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日経広告研究所報 / 日経広告研究所 [編] 53 (4), 78-62, 2019
東京 : 日経広告研究所
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1522543654771534208
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- NII論文ID
- 40021989114
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- NII書誌ID
- AN00333849
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- ISSN
- 03894916
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- NDL書誌ID
- 029928867
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- 本文言語コード
- en
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- NDL 雑誌分類
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- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
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- データソース種別
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- NDLサーチ
- CiNii Articles