聴覚障害幼児の音韻意識形成の指導方法に関する調査研究 : 聴覚特別支援学校幼稚部教員への質問紙調査を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チョウカク ショウガイ ヨウジ ノ オンイン イシキ ケイセイ ノ シドウ ホウホウ ニ カンスル チョウサ ケンキュウ : チョウカク トクベツ シエン ガッコウ ヨウチブ キョウイン エ ノ シツモンシ チョウサ オ トオシテ
- Research on teaching methods of phonological awareness formation for hearing-impaired preschool children : Through a questionnaire for teachers of deaf special needs schools
Search this article
Journal
-
- ろう教育科学 : 聴覚障害児教育とその関連領域 = Soundless world : the Japanese journal of research on the deaf / ろう教育科学会 編
-
ろう教育科学 : 聴覚障害児教育とその関連領域 = Soundless world : the Japanese journal of research on the deaf / ろう教育科学会 編 62 (1), 25-35, 2020-06
柏原 : ろう教育科学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1522543654839351168
-
- NII Article ID
- 40022290914
-
- NII Book ID
- AN0025560X
-
- ISSN
- 02871548
-
- NDL BIB ID
- 030529646
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles