シュタイナー教育における「笑い」の意義 : ユーモアエポックと「自由」
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シュタイナー キョウイク ニ オケル 「 ワライ 」 ノ イギ : ユーモアエポック ト 「 ジユウ 」
- The Significance of Laughter in Waldorf Education : Humor Epoch and Freedom
Search this article
Journal
-
- ホリスティック教育研究 = Studies in holistic education
-
ホリスティック教育研究 = Studies in holistic education (19), 14-28, 2016
掛川 : 日本ホリスティック教育協会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1522543654954096256
-
- NII Article ID
- 40020897548
-
- NII Book ID
- AA11574448
-
- ISSN
- 13462571
-
- NDL BIB ID
- 027518792
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN