- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
自己表現の場を提供し、役割を任せることがお客さまとブランドの心の距離を縮める
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジコ ヒョウゲン ノ バ オ テイキョウ シ 、 ヤクワリ オ マカセル コト ガ オキャク サマ ト ブランド ノ ココロ ノ キョリ オ チジメル
- シリーズ特集 宣伝担当者が知っておきたいクリエイティブの基本(theme 16)エモーショナル・ブランディングの基本 ; エモーショナル・ブランディングのスペシャリストに聞く
- シリーズ トクシュウ センデン タントウシャ ガ シッテ オキ タイ クリエイティブ ノ キホン(theme 16)エモーショナル ・ ブランディング ノ キホン ; エモーショナル ・ ブランディング ノ スペシャリスト ニ キク
Search this article
Journal
-
- 宣伝会議 : marketing & creativity
-
宣伝会議 : marketing & creativity (915), 100-102, 2018-01
東京 : 宣伝会議
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1522543655032054144
-
- NII Article ID
- 40021410350
-
- NII Book ID
- AN00378155
-
- NDL BIB ID
- 028719070
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles