企業文化考現学 <人物展望台>(18)新しい局面を迎えたマーケティング--日常の崩壊と困難な未来への道
Bibliographic Information
- Other Title
-
- キギョウ ブンカ コウゲンガク ジンブツ テンボウダイ 18 アタラシイ キョクメン オ ムカエタ マーケティング ニチジョウ ノ ホウカイ ト コンナン ナ ミライ エ ノ ミチ
- Academic speculation of current corporate culture <person observation deck> (18) Marketing facing a new phase: collapse of usual marketing and a bumpy road to the future
Search this article
Journal
-
- 食品工業 = The Food industry
-
食品工業 = The Food industry 54 (11), 84-90, 2011-06-15
東京 : 光琳
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1522543655265968768
-
- NII Article ID
- 40018781148
-
- NII Book ID
- AN00117810
-
- ISSN
- 05598990
-
- NDL BIB ID
- 11065874
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZP34(科学技術--食品工学・工業)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles