聴覚障害教師の公民科授業における手話の語用論及び会話分析 : 手話・音声・指さしを中心として
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チョウカク ショウガイ キョウシ ノ コウミンカ ジュギョウ ニ オケル シュワ ノ ゴヨウ ロンキュウビ カイワ ブンセキ : シュワ ・ オンセイ ・ ユビサシ オ チュウシン ト シテ
- An Examination of Sign Representation with a Deaf Teacher in Class in Civics Based on Pragmatics and Conversation Analysis : Sign, Speaking, and Pointing
Search this article
Journal
-
- ろう教育科学 : 聴覚障害児教育とその関連領域 = Soundless world : the Japanese journal of research on the deaf / ろう教育科学会 編
-
ろう教育科学 : 聴覚障害児教育とその関連領域 = Soundless world : the Japanese journal of research on the deaf / ろう教育科学会 編 62 (3), 97-105, 2021-02
柏原 : ろう教育科学会
- Tweet
Details
-
- CRID
- 1522543655906029952
-
- NII Article ID
- 40022512254
-
- NII Book ID
- AN0025560X
-
- ISSN
- 02871548
-
- NDL BIB ID
- 031336501
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles