スクールカウンセラーのとらえる発達障害児童の保護者・教員間の協働に関する質的分析
Bibliographic Information
- Other Title
-
- スクールカウンセラー ノ トラエル ハッタツ ショウガイ ジドウ ノ ホゴシャ ・ キョウイン カン ノ キョウドウ ニ カンスル シツテキ ブンセキ
- Qualitative Analysis of School Counselor Perspectives Regarding the Collaboration between the Guardians and Schoolteachers of Children with Developmental Disorders
Search this article
Journal
-
- 臨床心理学 = Japanese journal of clinical psychology
-
臨床心理学 = Japanese journal of clinical psychology 15 (4), 517-529, 2015-07
東京 : 金剛出版
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1522825130933540096
-
- NII Article ID
- 40020515838
-
- NII Book ID
- AA11503756
-
- ISSN
- 13459171
-
- NDL BIB ID
- 026570856
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles