かな文字併用が音声理解・音声表出に影響を与えた幼児への指導経過に関する一考察
Bibliographic Information
- Other Title
-
- カナ モジ ヘイヨウ ガ オンセイ リカイ ・ オンセイ ヒョウシュツ ニ エイキョウ オ アタエタ ヨウジ エ ノ シドウ ケイカ ニ カンスル イチ コウサツ
- Progress in Instructing a Young Child whose Verbal Understanding and Verbal Expression were Improved by Concurrent Use of Hiragana
Search this article
Journal
-
- 言語発達障害研究 = Journal of developmental disorder of speech, language and hearing / 言語発達障害研究研究会誌編集委員会 編
-
言語発達障害研究 = Journal of developmental disorder of speech, language and hearing / 言語発達障害研究研究会誌編集委員会 編 9 12-22, 2011-11
[延岡] : 言語発達障害研究会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1523106605949585664
-
- NII Article ID
- 40020149219
-
- NII Book ID
- AA12418663
-
- ISSN
- 1348866X
-
- NDL BIB ID
- 025632840
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS32(科学技術--医学--小児科学・先天異常・奇形)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles