社会規範下における購買意図の形成--中国若年層の日系製品に対する購買意識の地域間比較
Bibliographic Information
- Other Title
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- シャカイ キハンカ ニ オケル コウバイ イト ノ ケイセイ チュウゴク ジャクネンソウ ノ ニッケイ セイヒン ニ タイスル コウバイ イシキ ノ チイキカン ヒカク
- The formation of purchase intention under social norms: interregional comparison of Chinese youth's purchase intentions towards Japanese brand products
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- 一橋商学論叢 = Hitotsubashi review of commerce and management / 一橋商学会 編
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一橋商学論叢 = Hitotsubashi review of commerce and management / 一橋商学会 編 2 (2), 35-46, 2007-11
東京 : 白桃書房
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1523388080610262016
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- NII Article ID
- 40015778831
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- NII Book ID
- AA12184766
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- ISSN
- 18811434
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- NDL BIB ID
- 9312993
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZD11(経済--経済学)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles