提携研究機関誌からの論文紹介 The Advertising Research Foundation『Journal of Advertising Research』より How Strong is the Pull of the Past? : Measuring Personal Nostalgia Evoked by Advertising
Bibliographic Information
- Other Title
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- テイケイ ケンキュウ キカンシ カラ ノ ロンブン ショウカイ The Advertising Research Foundation 『 Journal of Advertising Research 』 ヨリ How Strong is the Pull of the Past? : Measuring Personal Nostalgia Evoked by Advertising
- "懐かしさ"がどれほど効くか : 広告が引き出す個人的ノスタルジーの測定
- "ナツカシサ"ガ ドレホド キク カ : コウコク ガ ヒキダス コジンテキ ノスタルジー ノ ソクテイ
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Journal
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- 日経広告研究所報 / 日経広告研究所 [編]
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日経広告研究所報 / 日経広告研究所 [編] 47 (5), 84-65, 2013
東京 : 日経広告研究所
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1523669555617092480
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- NII Article ID
- 40019822363
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- NII Book ID
- AN00333849
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- ISSN
- 03894916
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- NDL BIB ID
- 024922150
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- Text Lang
- en
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- NDL Source Classification
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- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles