"Lesson study" as professional culture in Japanese schools: an historical perspective on elementary classroom practices
書誌事項
- タイトル別名
-
- Lesson study as professional culture in Japanese schools an historical perspective on elementary classroom practices
- 日本の学校文化としての「授業研究」に関する歴史研究
この論文をさがす
収録刊行物
-
- Japan review : journal of the International Research Center for Japanese Studies
-
Japan review : journal of the International Research Center for Japanese Studies (22), 171-200, 2010
Kyoto : International Research Center for Japanese Studies
- Tweet
キーワード
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1523951029974860544
-
- NII論文ID
- 40017214049
-
- NII書誌ID
- AA10759175
-
- ISSN
- 09150986
-
- NDL書誌ID
- 10764271
-
- 本文言語コード
- en
-
- NDL 雑誌分類
-
- ZG6(歴史・地理--日本)
-
- データソース種別
-
- NDL
- CiNii Articles