消費者の継続意思に情報源が与える影響 : モバイルゲーム産業の実証分析
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショウヒシャ ノ ケイゾク イシ ニ ジョウホウゲン ガ アタエル エイキョウ : モバイルゲーム サンギョウ ノ ジッショウ ブンセキ
- The Impact of the Information Source on the Consumer Willingness to Continue Service : An Empirical Analysis in Mobile Game Industries
Search this article
Journal
-
- InfoCom review / 情報通信総合研究所 編
-
InfoCom review / 情報通信総合研究所 編 (71), 2-14, 2018
東京 : 情報通信総合研究所 ; 1994-
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1523951030497821952
-
- NII Article ID
- 40021651090
-
- NII Book ID
- AN10468039
-
- ISSN
- 13410024
-
- NDL BIB ID
- 029192829
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD33(経済--運輸・通信)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN