商圏分析による農産物直売所の類型化とマーケティング戦略
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショウケン ブンセキ ニ ヨル ノウサンブツ チョクバイショ ノ ルイケイカ ト マーケティング センリャク
- The Marketing Strategy of Farmer's Market by the Trading Area Analysis
- 農業・農村の6次産業化による地域農業の振興
- ノウギョウ ・ ノウソン ノ 6ジ サンギョウカ ニ ヨル チイキ ノウギョウ ノ シンコウ
Search this article
Journal
-
- 近畿中国四国農研農業経営研究 = National Agricultural Research Center for Western Region rural economy research
-
近畿中国四国農研農業経営研究 = National Agricultural Research Center for Western Region rural economy research (22), 25-33, 2011-12
福山 : 農業技術研究機構近畿中国四国農業研究センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1523951030849141632
-
- NII Article ID
- 40019175034
-
- NII Book ID
- AA11615895
-
- ISSN
- 13472445
-
- NDL BIB ID
- 023462604
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZR7(科学技術--農林水産--農産)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles