マルチデバイス同時利用環境下での消費者アクセス向上を目指した類型化と構造評価 : シングルソースのメディア接触ログを用いた実証分析
Bibliographic Information
- Other Title
-
- マルチデバイス ドウジ リヨウ カンキョウ カ デ ノ ショウヒシャ アクセス コウジョウ オ メザシタ ルイケイカ ト コウゾウ ヒョウカ : シングルソース ノ メディア セッショク ログ オ モチイタ ジッショウ ブンセキ
- Consumer Classification and Structure Evaluation under Multi-Device Simultaneous Use Environment : An Empirical Study Using Single Source Media Log Data
Search this article
Journal
-
- Direct marketing review : Journal of the Academic Society of Direct Marketing / 日本ダイレクトマーケティング学会学会誌編集委員会 編
-
Direct marketing review : Journal of the Academic Society of Direct Marketing / 日本ダイレクトマーケティング学会学会誌編集委員会 編 16 18-36, 2017-03
東京 : 日本ダイレクトマーケティング学会学会誌編集委員会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1524232504466970496
-
- NII Article ID
- 40021186141
-
- NII Book ID
- AA11650262
-
- ISSN
- 13479490
-
- NDL BIB ID
- 028163550
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN