- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
PART.1 実態検証 コスト/人材供給力に対しては80%が「満足」 その一方で問われる"量"と"質"の両立
Bibliographic Information
- Other Title
-
- PART 1 ジッタイ ケンショウ コスト ジンザイ キョウキュウリョク ニ タイシテ ワ 80パーセント ガ マンゾク ソノ イッポウ デ トワレル リョウ ト シツ ノ リョウリツ
- 特集 ユーザー企業に聞く! アウトソーサーの満足度チェック
- トクシュウ ユーザー キギョウ ニ キク アウトソーサー ノ マンゾクド チェック
Search this article
Journal
-
- Computer telephony = 月刊コンピューターテレフォニー : CRM実践、コンタクトセンター構築・運営のための専門誌
-
Computer telephony = 月刊コンピューターテレフォニー : CRM実践、コンタクトセンター構築・運営のための専門誌 8 (8), 12-19, 2005-08
東京 : リックテレコム
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1524232504676226304
-
- NII Article ID
- 40006852848
-
- NII Book ID
- AA12124221
-
- ISSN
- 13453513
-
- NDL BIB ID
- 7428365
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD18(経済--金融)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles