3307 デジタルATC導入に伴う遅延回復シミュレーション(ATCと列車制御)(OS24 高速化・高品質化)(シンポジウム : 第7回鉄道技術連合シンポジウム(J-RAIL 2000))
書誌事項
- タイトル別名
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- 3307 Delay Recovery Simulation Using Digital ATC
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説明
One of the primary aims of Digital ATP (Automatic Train Protection System) for JR's Tokyo metropolitan commuter line is to expand the transportation capacity. Traffic simulation showed strong durability of the ATP against disrupted train schedule. Basic performance is provided by assured braking and non-insulated track circuit. Furthermore, re-scheduling gives higher efficiency of recovering from disruption.
収録刊行物
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- 鉄道技術連合シンポジウム(J-Rail)講演論文集
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鉄道技術連合シンポジウム(J-Rail)講演論文集 2000 327-330, 2000-12-12
一般社団法人日本機械学会
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1571417127131171072
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- NII論文ID
- 110002494451
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- NII書誌ID
- AA11902503
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- CiNii Articles