<Practical Reports>The Practice of "Let's Aim for YASASISA KING (King of Kindness)" in the Regular Classroom : The Classroom-based Intervention to Promote "Kind Speaking to Classmates"
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <実践報告>通常学級における「『やさしさキング』をめざそう!」の取り組み : 「やさしい言葉かけ」の促進に向けた学級介入
- 通常学級における「『やさしさキング』をめざそう!」の取り組み--「やさしい言葉かけ」の促進に向けた学級介入
- ツウジョウ ガッキュウ ニ オケル ヤサシサ キング オ メザソウ ノ トリクミ ヤサシイ コトバカケ ノ ソクシン ニ ムケタ ガッキュウ カイニュウ
Search this article
Description
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- Japanese Journal of Disability Sciences
-
Japanese Journal of Disability Sciences 32 173-183, 2008-03-25
障害科学学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202548496256
-
- NII Article ID
- 110007100020
-
- NII Book ID
- AA12215065
-
- HANDLE
- 2241/00146189
-
- NDL BIB ID
- 9612486
-
- ISSN
- 18815812
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- NDL Digital Collections (NII-ELS)
- CiNii Articles